- TRÅDSKAPARE
Swedishrap
Ny Medlem
Användarnamn: Swedishrap
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/
Ditt Hex-ID steam:11000014984348f
Ditt Ban-Id vet inte riktigt
Vad är din discord tagg? Swedishrap
Hur länge sedan vart du bannad? gangska länge
Vem var det som bannade dig? amkic
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de pc checka mig och hitta ett fusk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart pc checkad och då hittade de ett fusk och bannade mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är rätt då jag hade fusk på datorn men ångrar de som fan
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg vrf men har 9 tidigare bans typ
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuskat
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/
Ditt Hex-ID steam:11000014984348f
Ditt Ban-Id vet inte riktigt
Vad är din discord tagg? Swedishrap
Hur länge sedan vart du bannad? gangska länge
Vem var det som bannade dig? amkic
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de pc checka mig och hitta ett fusk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart pc checkad och då hittade de ett fusk och bannade mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är rätt då jag hade fusk på datorn men ångrar de som fan
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg vrf men har 9 tidigare bans typ
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuskat
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa