Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Swedishrap | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Swedishrap

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
månen
Användarnamn: Swedishrap

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/

Ditt Hex-ID steam:11000014984348f

Ditt Ban-Id qztaig

Vad är din discord tagg? Swedishrap

Hur länge sedan vart du bannad? gangska länge

Vem var det som bannade dig? dabi, blakfisken

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-05 190803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det som hände var att en staff gick ur noclip 1 meter framför min bil och riktade sen så skjöt han mot mig sen så åkte jag iväg och då så såg ja han när ja åkte iväg och skjöt han sen så tx healade eller så ressade ngn mig vet inte vrf och då trodde de typ att jag ressat med fusk men vet inte varför de tror de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att en staff gick ur noclip 1 meter framför min bil och riktade sen så skjöt han mot mig sen så åkte jag iväg och då så såg ja han när ja åkte iväg och skjöt han sen så tx healade eller så ressade ngn mig vet inte vrf och då trodde de typ att jag ressat med fusk men vet inte varför de tror de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig då jag itne gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en tidigare ban för fusk för typ en månad sen, sen så betalade jag tillbaka unban några dagar sen. så vet inte vrf ni tror att jag fuskat igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt för jar inte gjort något fel

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag, jag har inte kvar krim men har kvar alla andra roller

Senaste redigerad:
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom