Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad zozo123123 | Ansökan till Kriminell

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

zozo123123

Ny Medlem
Gick med
10 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
asdasd
Användarnamn: zozo123123

Ditt Discordnamn: omishh

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär: Amir Svensson är en 22-åring som har vuxit upp under svåra förhållanden där det ekonomiska problemet alltid har varit närvarande. Han har bevittnat sin mammas kamp för att få ihop hyran varje månad, medan hans pappa försvann tidigt ur hans liv. Mik har länge försökt hålla sig på rätt väg och tagit olika småjobb, men han har alltid känt att livet är orättvist. När han såg hur snabbt andra i området fick respekt och pengar att ta genvägar började han känna en inre drivkraft – en önskan att också ta sin chans, oavsett konsekvenserna. Nu vill han ge sig in i den kriminella världen, inte för att han gillar våld, utan att han är trött på att känna sig maktlös.

Vad gör din karaktär i nuläget? Ja, han kom in precis och ska lära sig känna nya folk och köpa upp ett gäng i framtiden

Varför ska just du bli kriminell Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag strävar efter att skapa intressanta och trovärdiga situationer för både mig själv och andra spelare. Jag tycker om att utveckla karaktärer med djup och bakgrund, så att allt jag gör i rollspelet känns naturligt och meningsfullt. Jag är också bra på att anpassa mig till olika roller, oavsett om det handlar om att spela en lojal medlem i ett gäng, en ny kriminell på väg upp eller en civilperson som försöker överleva i staden. Mitt mål är alltid att förbättra helheten på servern genom bra samspel, improvisation och respekt för andras rollspel.

Har du några erfarenheter inom kriminell rp? Ja, jag har spelat krim i alla servrar nästan så jag har väldigt mycket erfarenheter.

Beskriv ett bra kriminellt scenario. Ett bra kriminellt scenario skulle kunna vara ett bankrån där allt inte går enligt plan. Gänget kommer in för att snabbt få tag på pengarna, men något går fel - kanske larmet är nedtryckt, eller en civilist försöker vara en hjälte. Det råder kaos och karaktärerna måste fatta snabba beslut: fly, förhandla eller riskera allt. Perfekt för spännande RP med stress, beslut och konsekvenser.

I vilka situationer får du använda vapen: Gängkrig mm

Har du läst våra regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom