Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Z3 peekz | Ansökan till Kriminell

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Z3 peekz

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverge
Användarnamn: Z3 peekz

Ditt Discordnamn: z3peekz

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2025

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Noa och kommer från Rinkeby i Stockholm. Han växte upp med sin mamma, pappa, en brorsa o en syrra. Hans mamma va sjuk ibland så hon kunde inte jobba så mycket o pappan jobbade på fabrik. Dom hade inte så mycket pengar o Noa såg hur jobbigt det va hemma. Han började hänga ute med några äldre killar i området som höll på med smågrejer, typ sälja lite grejer o fixa cash på sidan. Dom lärde honom hur man skulle tänka o va försiktig, och Noa började känna sig som en del av gänget.
Efter ett tag började han hjälpa till mer, typ hålla koll när dom gjorde affärer eller fixa grejer. Han gillade känslan av att känna sig behövd o tjäna egna pengar, även fast han visste att det inte va helt rätt. Nu vill han ta det till nästa nivå o bygga upp nåt eget, men fortfarande hålla det smart och realistiskt.

Vad gör din karaktär i nuläget? Just nu väntar han på att komma in i krimlivet på riktigt. Han försöker hitta rätt folk att jobba med, vill inte va nån som bara springer runt o skjuter utan vill planera ordentligt. Han e redo att börja rp:a krim seriöst.

Varför ska just du bli kriminell Jag vill bli kriminell för ja gillar spänning o vill testa hur det e att spela den sidan av rp. Jag försöker alltid hålla mig seriös o realistisk, inte bara skjuta för skoj skull. Jag vill va med i roliga o bra scenarion där man faktiskt tänker o planerar. Jag gillar teamwork o vill bidra med bra rp till andra också.

Har du några erfarenheter inom kriminell rp? Ja, har spelat lite innan på andra servrar. Har gjort smågrejer som rån, hämta leveranser o sånt. Har lärt mig hur man ska bete sig o inte sabba för andra. Försöker alltid spela så det känns som riktig rp o inte bara nåt oseriöst.

Beskriv ett bra kriminellt scenario:
Ett bra scenario e när man planerar ett rån med sina vänner, kollar platsen flera gånger innan, fixar flyktbil o bestämmer roller. Typ en kör, en håller koll, en tar pengarna. Man tänker igenom allt, håller nerverna i styr o försöker göra det så realistiskt som möjligt. Och om nåt går fel så improviserar man istället för att börja skjuta direkt. Det ska kännas som en riktig film, inte som kaos.

Beskriv ett bra kriminellt scenario. Ett bra scenario e när man planerar ett rån med sina vänner, kollar platsen flera gånger innan, fixar flyktbil o bestämmer roller. Typ en kör, en håller koll, en tar pengarna. Man tänker igenom allt, håller nerverna i styr o försöker göra det så realistiskt som möjligt. Och om nåt går fel så improviserar man istället för att börja skjuta direkt. Det ska kännas som en riktig film, inte som kaos.

I vilka situationer får du använda vapen: Bara när det verkligen behövs, typ om nån hotar mitt liv eller min vän. Inte för att man e sur eller vill skrämma nån. Man ska försöka lösa saker med snack först, sen ta till vapen om det inte går på annat sätt. Jag tycker det e viktigt att man tänker innan man gör nåt.

Har du läst våra regler? Ja, jag har läst dom 3 gånger för att va säker på att jag fattar allt. Jag försöker alltid följa reglerna och spela på ett sätt som gör rp kul för alla.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom