Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Z3 peekz | Ansökan till Kriminell

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Z3 peekz

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverge
Användarnamn: Z3 peekz

Ditt Discordnamn: z3peekz

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2025

Berätta om din karaktär: min karaktär heter Noa och kommer från Rinkeby som ligger i Stockholm. Han växte upp med en mamma och pappa och en brorsa och en syrra . Hans mamma var väldigt sjuk så hon kunde inte jobba och hans pappa jobbade på en fabrik. Noa hade det svårt i skolan och var ganska stökig. Han och hans vänner va ute ganska mycket och hängde. Och i området fans det lite äldre killar och dom var snälla mot oss så vi vart ganska nära vänner. Och efter ett tag frågade de om vi ville jobba för dom och att vi kunde känna bra med pengar. Så jag va på direkt efter som vi hade det svårt med pengar hemma. Jag började jobba ganska mycket med dom och börja känna mycket pengar.

Vad gör din karaktär i nuläget? inget just nu väntar på krim så jag rpar inte

Varför ska just du bli kriminell Jag vill bli kriminell för ja gillar spänning o vill testa hur det e att spela den sidan av rp. Jag e seriös o försöker spela realistiskt, inte bara skjuta för skojs skull. och göra roliga scenariona

Har du några erfarenheter inom kriminell rp? Ja, har spelat lite innan på andra servrar, mest småjobb typ rån o lite droger. Har lärt mig hur man ska bete sig o inte förstöra för andra.

Beskriv ett bra kriminellt scenario. Ett bra scenario kan va när man planerar ett rån med sina vänner, spanar platsen innan, har flyktbil redo o håller det realistiskt. Inte bara springa in o skjuta, utan tänka som riktig kriminell.

I vilka situationer får du använda vapen: Bara när det e nödvändigt, typ om nån hotar mitt liv eller min vän. Inte bara för att man e arg. Man ska försöka prata först innan man tar fram vapen.

Har du läst våra regler? Ja 3 gånger

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom