- TRÅDSKAPARE
thegoat252
Ny Medlem
Användarnamn: thegoat252
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? thegoat252
Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009
Berätta om din karaktär han har växt upp med en kriminell familj och hela livet har han följt sin pappas steg så när han blev äldre börja han skaffa massa vänner och öppnade ett nätvärk och blev störst i stan och ingen vågade ens försöka göra något mot oss
Vad vill du helst rollspela som? Kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag och minna vänner kommer att öppna upp ett gäng så vi alla kommer att ha det roligt vi kommer att ha det sociallt och grejer kommer bara försöka ha så mycket kul som helst och bara chilla med minna vänner och kommer göra sjuka grejer.
Hur hittade du Rewerse? min vän sa till mig att jag skulle testa på den
Har du läst serverns regler? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? thegoat252
Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009
Berätta om din karaktär han har växt upp med en kriminell familj och hela livet har han följt sin pappas steg så när han blev äldre börja han skaffa massa vänner och öppnade ett nätvärk och blev störst i stan och ingen vågade ens försöka göra något mot oss
Vad vill du helst rollspela som? Kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag och minna vänner kommer att öppna upp ett gäng så vi alla kommer att ha det roligt vi kommer att ha det sociallt och grejer kommer bara försöka ha så mycket kul som helst och bara chilla med minna vänner och kommer göra sjuka grejer.
Hur hittade du Rewerse? min vän sa till mig att jag skulle testa på den
Har du läst serverns regler? Ja