Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Syrianen145 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Syrianen145

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
1
Poäng
6
Plats
Helsingborg
Användarnamn: Syrianen145

Ditt namn: Antonios

Ange ditt födelsedatum: 21 April 2010

Ditt Discordnamn: Syrianen145

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en snäll, trevlig person som bara vill göra alla trygga och att alla ska må bra. Samt så är jag en person som är rättvis och jag tänker ett steg före.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv från 07:00 upp till 21:00 på vardagar och på helger e jag aktiv från 13:00 till 04:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem på rewerse i runt 1-2 dagar nu

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till staff för att jag vill göra skillnad på staden och faktiskt göra den här staden till en bra stad med hög rp och där alla trivs och där spelarna är mogna.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift är att få ordning å reda på servern med stora senarion och jag e där som en högre staff för att få support bidra med att hjälpa folk i support såklart rpa men inte lika mycket för att spelarna e alltid viktigast. Men kortfattat ta support vara ingame och göra staff job, banna lallare.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med som staff är att ha en så hög rp nivå så möjligt, samt ta support och vara mer i support och hjälpa spelarna än att rpa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra på ett och ett annat sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Ja jag kan några som /noclip /bring sen id /goto sen id
/giveitem sen id vad du ska ge och hur många av de
/setcash sen id och hur mycket
/setmoney sen id och hur mycket
/spectate sen id
/TX
/admin

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Redan svarat på frågan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Men liksom det är enkelt bara att när jag har skola e jag aktiv men är inte ingame och när jag är ingame och spelar kan man alltid ta pauser men om en spelare kmr in så hjälper jag hen. Och jag är en sån person som kan ändra samtalsämne ganska fort.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej det har jag inte.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej men jag kan lära mig väldigt fort det.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom