Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd sunday | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

sunday

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
8
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
västerås
Användarnamn: sunday

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID steam:110000154571324

Ditt Ban-id BanID: eoirtz

Vad heter du på Discord? crocodileneck

Hur länge sedan vart du bannad? nyss

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? smexyyy

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-09-30 163005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att skjuta på green zone.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Våran grabb dog och vi tog han till sjukan sen så riktar 2 grabbar på oss på sjukan och en av dom tar våran bil så jag skjuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel då jag valde att göra så, alltså att skjuta på sjukan vilket var dumt av mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte alltså har blivit bannad till och från då jag valt att göra dumma beslut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort en report och låtit han tagit min bil och staffs hade kunnat löst det! samt att jag ijnte skulle skottat på green zone!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yess det jag lärt mig är att man inte ska skjuta på green zone samt att man ska låta staffs ta han om regelbrott och inte en själv!

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom