Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad steadyblixkin | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

steadyblixkin

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
11
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
rewerse
Användarnamn: steadyblixkin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID steam:11000016f21ec9f

Ditt Ban-Id vet inte

Vad är din discord tagg? steadyblixkin

Hur länge sedan vart du bannad? typ en dag sedan

Vem var det som bannade dig? s1no (han är inte med i dcn längre)

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-12 151253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig utan en bugg så att man kunde ställa sig upp nör man vart död och då så använde jag den buggen för att kunna skjuta honom som skjöt mig vilket jag djupt inom mig ångrar och vill ha tillbaka min kriminell roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart med i en skottlossning, dog sedan så gjorde jag buggen och skjöt han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte flekatgit för att jag har gjort fel, ja men jag vill komma hit för att överklaga denna ban och indragen krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara av anticheat felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte varit så dum i huvudet och använda den buggen så jag ställde mig, förlåt verkligen.

EN ROLL BLEV INDRAGEN MIN KRIM (Till det där nere)

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller, Dom blev indragna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

01smexy

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Donations Manager
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
448
Reaktioner
1
Poäng
21
Plats
Sverige
Du har prisökning på nivå 2 när du har betalat den så är du välkommen till servern.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom