Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Liam | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Liam

Support
Support
Support Ansvarig
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skövde
Användarnamn: Liam

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamww0962

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt förr att jag vill hjälpa servern med en pra rp nivå. jag tycker om att hjälpa folk som behöver hjälp och tycker om att kolla om folk beter sig eller inte. jag vill bli servervakt för att hjälpa er staffs, för att ni kanske inte har tid att speca och sånt och då kan jag hålla koll lite på om folk inte gör några regelbrott osv.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. uppgiften servervakt är att hjälpa serverns yttre. det innebär att vi som servervakt ska hålla koll om folk betersig eller att folk inte gör några regelbrott och håller på all lalla. jag gillar som sagt att hjälpa folk och tycker om att kolla om folk betersig, däeför vill jag bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse= att vi som servervakt bara håller på att banna/ kicka folk utan anledning, eller ni som staffs kan det också vara att no använder era egna staff krafter t.ex att ni kör in i en väg och inte rpar på skador sedan så revvar ni, det kan också vara abuse.

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? jag har kanske varit medlem på denna servern ungefär i 2 månade kanske vet inte riktigt

Hur många gånger har du blivit bannad? jag har aldrig varit bannad på denna servern.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom