Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Liam | Ansökan till Forum Mod

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Liam

Support
Support
Support Ansvarig
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skövde
Användarnamn: Liam

Vad heter du i verkligheten? Liam

Hur gammal är du? 14

Discord Namn? liamww0962

Vad får dig att ansöka till Forum Mod? jag har alltid velat hålla koll på ett forum. jag har varit forum-mod en gång på en annan server men den servern finns inte längre. jag vill vara forum- mod för att jag har tidigare erfarehnet inom detta sedan vill jag att forumet ska vara som bäst när folk ska ansöka.

Är det viktigt att flytta en tråd till rätt arkiv? ja det är viktigt. om vi säger att jag har ansökt om staff. och han blir nekad så ska alltid jag eller någon annan flytta det till staff ansökningar arkiv. annars så vet vi inte vem som gjort det och han kanske ansöker igen efter 10 minuter som man inte får göra. så det är ganska viktigt att man flyttar rätt tråd till rätt arkiv.

Får en ansökan vara kopierad/plagierat? nej, en ansökan får inte vara kopierad. den får inte vara det för att om jag hade gjort en ansökan och den blir godkänd så kanske min kompis härmar den och så får han också godkänt och så ska det inte att vara. därför är det viktigt att inte kopiera någons annans ansökning. försök gör ditt bästa och gör en egen ansökan.

Förstår du meningen med vad en Forum Mod är för något och hur du ska förenkla för andra staffs? ja jag fattar jag fattar vad forum-mod är. jag vill ju också va forum-mod för att förenkla för er staffs så ni inte ska behöva vara så aktiv här inne utan ni ska ju vara aktiva i support och ingame att speca. däeför vill jag också bli forum- mod för att då hjälpa er.

Har du tidigare erfarenheter med liknande forum? ja jag har tidigare erfarenhet inom forum-mod. jag har varit det på en annan server men den blev nerstängt. där var jag mycket aktiv och skötte det mycket bra.

Hur aktiv kommer du vara på forumet? om jag blir forum-mod så kommer jag att vara mycket aktiv på forumet. jag vill vara så aktiv så möjligt för att alla ska kunna få ansöka och vi ska vara snabba på att godkänna/neka deras ansökningar. så jag kommer vara mycket aktiv om jag blir forum-mod.

Förstår du att en Forum Mod är endast en moderatör på forumet och har ingen kontroll över något i Discorden eller Ingame? jaja det förstår jag.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom