Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Jabal | Ansök som Chef

RealNiko

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Rewerse
Användarnamn: Jabal

Vilken chefsposition ansöker du till? Autoexperten

Ditt Discordnamn: jabal1111

Hur gammal är du? 2 Januari 2011

Hur länge har du spelat på Rewerse? sen 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra autoexperten mer aktiv, anställa många personer, vara noggran med vilka jag anställer, jag har kunskaper så kommer anställa folk som har det också.

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Yep var jobbade i Autoexperten i Avena och var chef där i Swewave.

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Jabal G född i Albanien han är född år 1999 så han är 26 år gammal, han fyller år 1 januari. Han är född i Albanien i en liten familj med ett syskon som heter Elias, Han kom till Sverige när han var 3 år gammal. Han började på dagis men fattade inte vad de menade när de snackade runt honom, när han blev 7 år gammal börja han i skolan. Han hade först svårt i skolan tills han börja lära sig vid 10 åldern. När han blev 15 så började han med kriminalitet, han började hänga med personer som tog in han så han började med droger. Han hoppade ur gymnasiet när han började efter 1 månad. Hans intressen är vapen,droger och pengar. Han är väldigt kompetent samt nonchalant, så han bryr sig inte vad folk säger om han.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5 timmar

Har du läst våra Regler? Ja

Top Bottom