Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad hxeavy | Temporär Avstängning (Amkic)

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

hxeavy

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: hxeavy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199730620225/

Ditt Hex-ID steam:110000169857741

Ditt Ban-id Vet inte kan skriva pm om de önskas

Vad heter du på Discord? Hxeavy.

Hur länge sedan vart du bannad? Några timmar

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Servern, Discord

Vilken staff bannade dig? Amkic

Bild på banmeddelande IMG_0735.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade Krim roll men jag hade vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Så jag var vid banken och sedan springer jag ut mot torget och sedan blir jag bannad för Krim utan krimroll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag tycker att den är fel eftersom jag är bannad från dcn och smexy säger att han försöker unbanna men att det inte går och jag kan inte ta roller så jag kan ju inte göra nått annat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela utan vapen för tillfället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Hade inga roller sedan innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom