Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd hugo | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

hugo

Ny Medlem
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skogen
Användarnamn: hugo

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? z33keee

Ange ditt födelsedatum: 23 November 2006

Varför vill du bli servervakt? Då jag vill rollspela mycket och ändå hjälpa till så mycket jag kan. tycker om att hjälpa servern fram och kunna få bort folk som inte vill servern något bra. Jag är då en person som håller mina standader och vill lära folk att kunna hålla en bra standard själv vilket kan vara svårt man gör mitt bästa

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. En servervakt är som en Civil polis. man vet inte att personen är servervakt men när ett regelbrott sker så smäller det. Skillnaden men en servervakt och staff är att servervakter fokuserar på sitt rollspel men vill ändå göra skillnad för servern. Som servervakt har man lägre perms vilket gör så man sammarbetar med staffs ifall det är något en servervakt inte har perms till att lösa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms felaktigt. Det kan vara på olika sätt som att hjälpa en vän efter skottlossning eller revva dig själv efter ett scenario vilket inte häller är OK.

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? 1 dag, men är reda för detta.

Hur många gånger har du blivit bannad? 0

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom