Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd HenrikIsTheMan | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

HenrikIsTheMan

Ny Medlem
Gick med
12 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Uppsala
Användarnamn: HenrikIsTheMan

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? jhenrik360

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär
Daniel växte upp i Rinkeby, ett område där det ofta förekom gängkriminalitet, men hemma hade han en trygg och kärleksfull familj. Han hade en storesyster som han stod väldigt nära och såg upp till. När Daniel bara var tre år gammal dog hans hund Mexi, något som fortfarande sitter kvar i honom, och han hoppas att Mexi har det bra uppe i himlen. Hans dröm är att en dag skaffa en ny hund och döpa den till Mexi, som en hyllning till sin första bästa vän.

Hans uppväxt var överlag bra, även om det fanns små problem här och där. Daniel har alltid haft ett stort intresse för fordon och teknik, och det är något han verkligen brinner för. Hans vänner beskriver honom som väldigt schysst, ibland nästan för snäll, men han själv ser det mest som att han bara gör det han tycker är rätt. Daniel gick ut grundskolan och gymnasiet med grymma betyg, och nu siktar han på större saker här på Rewerse Roleplay, med mål och ambitioner för framtiden.

Daniel är omtänksam, ambitiös och passionerad, med hjärtat på rätt plats. Han vill minnas det som varit viktigt för honom samtidigt som han skapar en ljus framtid för sig själv.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kommer bidra med både rolig och seriös RP, och jag gillar att skapa situationer som verkligen engagerar spelarna. Ofta arrangerar jag olika scenarion, bilträffar och event som inte bara är roliga utan också inkluderar alla på servern, oavsett vilken typ av karaktär de spelar. Jag tycker om att hitta på unika RP-möjligheter som kan överraska och inspirera andra, från små vardagliga situationer till större, till större senarion.

Utöver detta streamar jag ibland servern på TikTok och YouTube, vilket ger extra exponering och kan locka fler spelare att engagera sig. Jag vill vara med och bidra till en levande community där alla får chansen att delta och ha kul, samtidigt som vi bygger trovärdig och seriös RP tillsammans.

Hur hittade du Rewerse? Sivo på tiktok!

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom