- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: ferdinad
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472077899
Ditt Hex-ID steam:11000015a1c6c4b
Ditt Ban-Id ofddzj
Vad är din discord tagg? intejohn3
Hur länge sedan vart du bannad? 3veckor sedan
Vem var det som bannade dig? korv
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och tre andra kompisar gick in på servern och min kompis duck spawnade in ett vapen åt oss så vi åkte omkring och efter ett tag så blev det tråkigt så vi åkte till torget och jag skjöt en kille i huvudet det var en staff som jag skjöt i huvudet vi behövde hoppa support så vi gjorde de och jag blev bannad för rdm och för han trode att jag spawna in vapen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel men har lär mig av mina mistag
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har ej blivit bannad här ifrån förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunna skjutit han i huvudet
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472077899
Ditt Hex-ID steam:11000015a1c6c4b
Ditt Ban-Id ofddzj
Vad är din discord tagg? intejohn3
Hur länge sedan vart du bannad? 3veckor sedan
Vem var det som bannade dig? korv
Var är du bannad? Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och tre andra kompisar gick in på servern och min kompis duck spawnade in ett vapen åt oss så vi åkte omkring och efter ett tag så blev det tråkigt så vi åkte till torget och jag skjöt en kille i huvudet det var en staff som jag skjöt i huvudet vi behövde hoppa support så vi gjorde de och jag blev bannad för rdm och för han trode att jag spawna in vapen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel men har lär mig av mina mistag
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har ej blivit bannad här ifrån förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunna skjutit han i huvudet
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja