Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Crxyw | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Crxyw

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Nyköping
Användarnamn: Crxyw

Ditt namn: Melwin

Ange ditt födelsedatum: 11 November 2010

Ditt Discordnamn: real.crxyw1

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är snäll kan vara trög ibland inte den smartaste

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 17 (tidigare ibland) till 21/22

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? varit medlem någon månad körde rätt så mycket innan servern blev bannad sen har jag köra typ 2024

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att jag har sett rätt så mycket lall den senaste tiden (ingen illa menat) och tycker det är lite för mycket skott på servern och jag vill hjälpa till med det och förbättra rpn på servern

Vad är din uppgift som Helper? beror på vad för område man vill jobba som men typ hjälpa folk i support och /help och reports och hålla koll på rpn.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Hjälpa folk som inte vet vad dom ska göra på en rp server och om jag ser någon som jag inte har sett förut på servern så kommer jag typ berätta vad man kan göra på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Försöker hålla mig lugn.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Mycket har varit staff på många servers t.ex Rewerse, Förorten och mycket mer

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Runt någon månad körde rätt så mycket innan den blev bannad sen har jag köra typ 2024

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I början kommer jag vara mer aktiv för att visa mitt arbete och lite senare kommer jag inte vara lika mycket aktiv då man ksk är ute ibland och är med familjen samt har skola.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Japp

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej inte vad jag vet

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej tyvärr inte men vill lära mig

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom