Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad astrokatten999 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

astrokatten999

Ny Medlem
Gick med
14 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: astrokatten999

Ditt namn: kevin

Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2010

Ditt Discordnamn: astrokatten99

Berätta kortfattat om dig själv. Jag hetter kevin jag är en snäll grabb som gillar fivem och brukar lägga mycket tid på fivem alltså att som rpa och staff arbete jag, Jag brukar inte göra så mycket på firtiden bar spela fivem där jag har mycket tid för fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Skola 8:00-16:30 Äta 17:00-17:30 duscha 17:45-18:00 GÅ in i datorn och spela fivem/staff arbeten 18:20-23:00 minst 4 timmar och uppåt mot helgerna

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag är inte medlem än men jag har ansökt, MEN jag har spelar här förut länge typ i 2 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? varför just jag ska bli staff är för att jag är aktiv både dag och natt och jag kan alla regler. jag vill kunna bidra med något större till servern då jag inte tycker rpn är så bra just nu jag kommer va aktiv i både i support och specca mycket ig jag vill kunna göra en förendring på servern och testa på nått nytt. Har aldrig varit staff här innan men jag vet att jag kommer kunna göra skillnad här på servern med hjälp av andra staffs jag är bra på samarbeta och jobba som ett lag och det tror jag kommer gynna mig i detta arbete just nu tycker jag inte det är så kull o rpa så jag vill göra skillnad här på servern och hjälpa spelarna så de gynnar alla på ett bra sätt som sagt så kommer jag specca hela tiden och va aktiv i support och samarbeta med alla i staff teamet för att förbättra unive och hela communitit och hoppas ni ger mig en chans att få vissa framfötterna och visa att jag vill få bort problemspelare.

Vad är din uppgift som Helper? att hjälpa servern och sedan försöka få hela servern att bli lyckliga eftersom att man ha så bra staffs samt atta te reports i servern ta support ochså främst att de är en hög rp nivå på servern helt enkelt

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med en bra aktivitet samt en profesionell support till servern där jag har haft bra erfaren inom det

Hur hanterar du stressiga situationer? Ja hanterar det att bara fokusera på min uppgift sedan inte tänka på något annat och helt enkelt så brukar jag inte stressa så mycket

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /spec /noclip /pm /who /togglename /toggleid /spec off /revive /reports /skin /goto id /bring id /samtal id / ban /kick /unbann /announce

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Så länge som de går jag hade tänkt och försöka komma upp till sr.mod

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Skola 8:00-16:30 Äta 17:00-17:30 duscha 17:45-18:00 GÅ in i datorn och spela fivem/staff arbeten 18:20-23:00

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, Det gör jag absolut

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nepp de har jag faktiskt inte

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Yes vet jag har varit staffs på massor av andra serverar som unive vation swewave osvv.....

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom