Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Åkerblomman | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Åkerblomman

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Åkerblomman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443591955/

Ditt Hex-ID steam:11000015869c313

Ditt Ban-id redapl

Vad heter du på Discord? akerblommanz

Hur länge sedan vart du bannad? igår

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? Blakfisken

Bild på banmeddelande rewersebabbad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel och sköt polisen, det förstår jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag skulle springa till mitt gänghus och sen skjuter mot en BMW som kommer mot oss som nyss sköt oss. Sen kommer det en polis springandes trodde han kom från sin bil och skulle gripa oss. Därför valde jag att skjuta mot han för att trodde skulle gripa han, men kunde gjort något annat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, kunde sprungit

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad men det har jag tagit konsikvenser om och ej samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, skulle inte skjutit kunde bara sprunigt

Har du lärt dig någonting efter din ban?

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom