Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd african | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

african

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: african

Länk till din steam profil: står

Ditt Hex-ID står

Ditt Ban-id står

Vad heter du på Discord? alexjohanes578

Hur länge sedan vart du bannad? nyss

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? nissefr

Bild på banmeddelande sasasddasdas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom det uppfattades som att jag brutit mot reglerna, även om jag personligen inte anser att jag gjorde något som var ett tydligt regelbrott. Det kan ha varit ett missförstånd eller feltolkning av mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Precis innan jag blev bannad deltog jag i en konversation där jag pratade om [kort beskrivning, t.ex. "en situation i spelet"]. Jag gjorde inget olämpligt eller provocerande enligt min uppfattning, men kanske uppfattades det på ett annat sätt av någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban, eftersom jag inte bröt mot någon regel vad jag vet. Om jag gjorde något som uppfattades fel så var det inte min avsikt, och jag hade uppskattat en varning eller en förklaring innan en direkt ban utdelades.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit tydligare i hur jag uttryckte mig, eller dubbelkollat att det jag gjorde inte kunde misstolkas som ett regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även om något känns oskyldigt för mig så kan det uppfattas annorlunda av andra, särskilt staff. Jag kommer att vara mer försiktig framöver.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom