Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad zync4424 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

zync4424

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
Användarnamn: zync4424

Ditt namn: Isak

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: zync4424

Berätta kortfattat om dig själv. Hej! Jag heter Isak och är en lugn och ansvarsfull person som gillar att hjälpa andra. Jag har bra tålamod och är alltid rättvis i mina beslut. Jag spelar mycket FiveM och är aktiv nästan varje dag. (ofta varje dag om jag inte har ett stort prov)

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag efter skoltid så runt 16 till 22 kanske ute med grabbarna då och då men då förvarnar jag

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? jag har spelat på Rewerse i lite drygt en månad och under den tiden har jag hunnit få en bra förståelse för både spelet och community. Jag har lärt mig hur servern fungerar.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill hjälpa spelare, bidra till en positiv stämning och vara en del av teamet som utvecklar servern framåt.

Vad är din uppgift som Helper? En helper har mer i uppgift och ta reports och support inte så stora uppgifter.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med engagemang, tålamod och ett hjälpsamt bemötande. Jag ser till att spelare får svar på sina frågor, följer reglerna och trivs på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn, tänker igenom situationen och prioriterar det viktigaste först. Jag försöker lösa problemet sakligt utan att stressa upp mig.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har bra erfarenhet om kommandon då jag har varit Staff på andra servrar.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? jag har spelat på Rewerse i lite drygt en månad och under den tiden har jag hunnit få en bra förståelse för både spelet och Community. Jag har lärt mig hur servern fungerar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att ha en bra balans genom att schemalägga min tid, så att jag kan vara aktiv som staff utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP negativt.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja jag accepterar det och förstår att Staff rollen kommer i första hand.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej jag har inte haft några kriminella varningar på Rewerse.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej aldrig jobbat med forum innan. Men tvekar inte på att lära mig.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom