Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd ZACKE00 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

ZACKE00

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
STOCKHOLM
Användarnamn: ZACKE00

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199791735305/

Ditt Hex-ID tfloha

Ditt Ban-id tfloha

Vad heter du på Discord? MR_ZLASH

Hur länge sedan vart du bannad? 1 MIN SEDAN

Hur lång tid var din ban? 3 DAGAR

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? reall1aam

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-10-05 105048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt på greenzone och de ska verkligen inte hända igen för att jag tycker om denna servern och för har skit kul på denna så villjätte gärna få spela igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag var vid sjukhuset sedan kom de några från ett gäng och sköt mot mitt gäng och då sköt jag tillbaka ska verkligen inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var väl lite felaktig för jag visste inte att man inte fick skjuta utanför sjukhuset och att de var en greenzone de ska inte hände igen jag lovar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad några gånger tidgare på denna servern fast har hänt på en annan server men de var väldigt länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att aldirg mer skjuta vid en greenzone

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA ATT TORGET ÄR GREENZONE OCH ATT MAN INTE FÅR SKJUTA DÄR

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? .

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom