Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Marios Bästa Kompis | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Gick med
3 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Helsingborg
Användarnamn: Marios Bästa Kompis

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Naken.mario

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Berätta om din karaktär Agge Början. Växte upp i en småstad i norra Sverige där han tidigt fick lära sig att ta ansvar. Hans pappa jobbade som bilmekaniker och lärde honom allt om motorer, medan hans mamma var sjuksköterska. Efter gymnasiet försökte han bli mekaniker. Det gick bra eftersom hans pappa jobbade där. Det kom en ny chef som gav agge och hans pappa sparken. Agge blev frustrerad och flyttade till storstaden rewerse.
Han vet hur man läser av folk, vilket gör honom både till en bra förhandlare och en pålitlig vän eller en lurig motståndare, beroende på situationen. Han är redo att göra vad som krävs om det gynnar honom eller hans närmaste. Agge vill bygga upp ett liv där han får både respekt och frihet helst genom att jobba på en bilverkstad eller bilimportfirma. Men han är inte främmande för mindre lagliga vägar om nödvändigt. Han vill också hitta en grupp att lita på vänner eller familj där lojalitet står högre än lagen.

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag älskar RP kommer jag kunna bidra till att skapa roliga och engagerande möten mellan karaktärer. Jag vill bygga upp levande situationer där fokus inte ligger på våld som första lösning, utan istället på dialog samt missförstånd och konflikter och samarbete mellan människor som i verkliga livet. Med min teknik så kommer jag kunna hjälpa till på verkstader och mer.

Hur hittade du Rewerse? Bland alla andra servrar

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom