Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad 1337lxo | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

1337lxo

Ny Medlem
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
amerima
Användarnamn: 1337lxo

Ditt namn: Leo

Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2010

Ditt Discordnamn: riktigalxo

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en 15 årig grabb som gillar att spela fivem och fixa med moppen

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-10 typ

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 vecka

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill vara med och bidra till att alla får en bra upplevelse jag tycker om att hjälpa andra särskilt nya spelare som kan behöva stöd för att komma in i RPn och förstå reglerna. Jag är lugn, tålmodig och kommunikativ, vilket gör att jag kan hantera både frågor och svårare situationer på ett bra sätt. Dessutom ser jag rollen som en möjlighet att utvecklas själv och ta mer ansvar i communityt.

Vad är din uppgift som Helper? Svara på frågor i chatten eller via supportkanaler.
Hjälpa nya spelare att förstå serverns regler scripts och hur rp fungerar.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med att vara aktiv och tillgänglig för spelare som behöver hjälp oavsett om det gäller regler RP eller tekniska frågor jag är lugn, social och bra på att kommunicera, vilket gör att jag kan förklara saker tydligt och skapa en trevlig stämning Jag vill också avlasta staffteamet genom att ta hand om enklare ärenden och samtidigt bidra till att communityt på Rewerse förblir välkomnande och roligt för alla

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid hålla mig lugn och fokusera på att lösa problemet på ett strukturerat sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /freeze /noclip /togglename /toggleid /goto /bring /svban /ban /

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? 1 vecka

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp mitt staff arbete på ett sätt som gör att det inte krockar med mitt privata liv eller min RP.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja jag accepterar att jag inte kommer kunna RPa som vanligt under min tid som Helper.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? aa

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom